Advertisement

יונית לוי ועידו רוזנבלום : והרי החדשות: יונית לוי בהריון שני : יונית לוי, עידו רוזנבלום (צילום:

יונית לוי ועידו רוזנבלום : והרי החדשות: יונית לוי בהריון שני : יונית לוי, עידו רוזנבלום (צילום:. כנראה זו הסיבה בה בחר עידו רוזנבלום להודיע על התוספת החדשה והמרגשת של משפחתו בציוץ בטוויטר. יונית לוי ועידו רוזנבלום מוכנים להתחייב: לצד קריירות טלוויזיה מצליחות בערוץ 2, לוי (40) ורוזנבלום (41) נשואים כבר 6 שנים ומנהלים חיי. יונית לוי ועידו רוזנבלום יוצאים מבית החולים. מי שאחראית על השידוך בין השניים היא חברתה הקרובה של לוי, העיתונאית גל גבאי.

מגישת החדשות של ערוץ 2 ילדה לפני יומיים את בת ראשונה ואחות קטנה ליונתן, בנם של לוי ורוזנבלום. צריך להיות לבנים, יפים ובדכ בוגרי גלצ להגיע למעמד כזה. כל אחד מאיתנו היה רוצה להיות זבוב על הקיר באירוע החגיגי של השניים. מי שאחראית על השידוך בין השניים היא חברתה הקרובה של לוי, העיתונאית גל גבאי. יום חמישי ה' בטבת תשע''ו 11:18 17.12.15.

יונית ועידו ושפרה ומולי יבנו בית בנווה צדק
יונית ועידו ושפרה ומולי יבנו בית בנווה צדק from images1.ynet.co.il
מה שבטוח, אין כמו אמא | צילום: לוי (34) ורוזנבלום (35) התבשרו לאחרונה כי בבטנה של לוי מתפתח יורש העצר, ומאז, אומרים בסביבתם, השמחה רבה. עוד קטע מצחיק מתוך התכנית המצויירת שנכנסת בכל הסלבס בארץ, והפעם בסלון של יונית לוי ועידו רוזנבלום, עם עקיצות גם ליהודה לוי וחיים רביבו. בדצמבר 2002 החלה לוי להגיש את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2. לירן כוהנר ועפר שכטר חונכים זוגיות חדשה וטום קשתי מדבר על הגדלת החזה של חברתו חדשות. לא כמו הפשוטים באינסטה, הא? אתם אולי לא רואים, אבל שם המשפחה שמופיע על דלת הכניסה הוא לא רוזנבלום וגם לא לוי, האם מדובר בניסיון הסוואה או שמא לא היה לשניים יונית לוקחת הביתה 140 אלף בחודש, דני קושמרו גורף 80 אלף שקלים בחודש. לעיתים נדמה כי הדרך הטובה ביותר לבשר בשורה מרגשת לאומה היא דרך הרשתות החברתיות.

יונית לוי ועידו רוזנבלום מצפים לילד ראשון וכן זהו בן.

ביום החופשי שלה השבוע אמא יונית טיילה עם יונתן במרכז וייצמן בתל־אביב, ובמקרה נתקלה שם בנציגות העלוקה. יונית לוי ועידו רוזנבלום מוכנים להתחייב: בואו לראות מה החברים מאחלים לזוג הלוהט. עוד קטע מצחיק מתוך התכנית המצויירת שנכנסת בכל הסלבס בארץ, והפעם בסלון של יונית לוי ועידו רוזנבלום, עם עקיצות גם ליהודה לוי וחיים רביבו. מהדורת החדשות של ערוץ 12 בהגשת יונית לוי זכתה להיות המשדר הנצפה ביותר אמש בטלוויזיה, לאחר מכן בעלה עידו רוזנבלום זכה אף הוא להוביל את הפריים טיים; לצד קריירות טלוויזיה מצליחות בערוץ 2, לוי (40) ורוזנבלום (41) נשואים כבר 6 שנים ומנהלים חיי. ירח הדבש מתוכנן, על פי מקורבים, ככל הנראה במקסיקו ובארהב. צריך להיות לבנים, יפים ובדכ בוגרי גלצ להגיע למעמד כזה. אחרי עיכוב קל החל הטקס בשעה 18:40, ונפתח עם דרשה של הרב. כנראה זו הסיבה בה בחר עידו רוזנבלום להודיע על התוספת החדשה והמרגשת של משפחתו בציוץ בטוויטר. מה שבטוח, אין כמו אמא | צילום: לא כמו הפשוטים באינסטה, הא? לעיתים נדמה כי הדרך הטובה ביותר לבשר בשורה מרגשת לאומה היא דרך הרשתות החברתיות.

שנתיים אחרי לידת בנה הראשון, יצאו יונית לוי ועידו רוזנבלום מבית החולים מאיר בכפר סבא עם תוספת למשפחתם שהתרחבה לא מזמן. יונית לוי ועידו רוזנבלום יוצאים מבית החולים. מה שבטוח, אין כמו אמא | צילום: אנחנו רואים אותה בכל ערב על המסך ואת בן הזוג רוזנבלום בכל פעם שמונית הכסף עולה על המרקע. לוי (34) ורוזנבלום (35) התבשרו לאחרונה כי בבטנה של לוי מתפתח יורש העצר, ומאז, אומרים בסביבתם, השמחה רבה.

''3 זה ה2 החדש'': יונית לוי ועידו רוזנבלום מצפים לילד שלישי
''3 זה ה2 החדש'': יונית לוי ועידו רוזנבלום מצפים לילד שלישי from www.srugim.co.il
השבוע ערך רוזנבלום מסיבת רווקים פרטית בווילה בשמריהו ונפרד סופית מחיי הרווקות. אתם אולי לא רואים, אבל שם המשפחה שמופיע על דלת הכניסה הוא לא רוזנבלום וגם לא לוי, האם מדובר בניסיון הסוואה או שמא לא היה לשניים יונית לוקחת הביתה 140 אלף בחודש, דני קושמרו גורף 80 אלף שקלים בחודש. צריך להיות לבנים, יפים ובדכ בוגרי גלצ להגיע למעמד כזה. יונית לוי ועידו רוזנבלום מציגים: יונית לוי ועידו ושפרה ומולי רכשו הארבעה הם יוצרים מוערכים בעיקר בתחום הטלוויזיה: כמעט מבלי שהרגשנו, יונתן רוזנבלום, הבן הבכור של יונית לוי ועידו רוזנבלום, הגיע כבר לגיל שנתיים וחצי. Romcd חבר מתאריך 13.10.15 764 הודעות. מה שבטוח, אין כמו אמא | צילום:

היא ממשיכה להגיש אותה עד היום בערוץ קשת 12.

יונית לוי קיבלה הצעה מרגשת ביום ההולדת שלה ומיד הסכימה. יונית לוי ועידו רוזנבלום מצפים לילד ראשון וכן זהו בן. אתמול בצהריים תפס צלם הפפראצי שלנו את מגישת. אנחנו רואים אותה בכל ערב על המסך ואת בן הזוג רוזנבלום בכל פעם שמונית הכסף עולה על המרקע. אחד הזוגות המדוברים ביותר בתעשיית הבידור הישראלית הודיעו אמש (שני) על החלטתם להינשא זה לזו. יונית לוי ועידו ושפרה ומולי רכשו הארבעה הם יוצרים מוערכים בעיקר בתחום הטלוויזיה: יונית לוי ועידו רוזנבלום מוכנים להתחייב: מהדורת החדשות של ערוץ 12 בהגשת יונית לוי זכתה להיות המשדר הנצפה ביותר אמש בטלוויזיה, לאחר מכן בעלה עידו רוזנבלום זכה אף הוא להוביל את הפריים טיים; לוי (34) ורוזנבלום (35) התבשרו לאחרונה כי בבטנה של לוי מתפתח יורש העצר, ומאז, אומרים בסביבתם, השמחה רבה. 2 years ago2 years ago. לוי נולדה בירושלים ליורם לוי שעלה מברית המועצות, ולנעמי (לבית רוטנברג) שעלתה מרומניה. ביום החופשי שלה השבוע אמא יונית טיילה עם יונתן במרכז וייצמן בתל־אביב, ובמקרה נתקלה שם בנציגות העלוקה. הבאים בתור הם בני הזוג יונית לוי ועידו רוזנבלום, השניים החליטו להתחתן בסתר ולא נתנו לנו להציץ אפילו לרגע שבירת הכוס.

דני קושמרו נגד יונית לוי באטל ראפ. הפעם רק לא מדובר במעבר חדש בין הערוצים, אלא בילד שלישי לו מצפים רוזנבלום ומגישת החדשות יונית לוי. אנחנו נסלח לשניים מאחר ואין לנו חסך מיונית. הבאים בתור הם בני הזוג יונית לוי ועידו רוזנבלום, השניים החליטו להתחתן בסתר ולא נתנו לנו להציץ אפילו לרגע שבירת הכוס. כנראה זו הסיבה בה בחר עידו רוזנבלום להודיע על התוספת החדשה והמרגשת של משפחתו בציוץ בטוויטר.

‫יונית לוי ועידו רוזנבלום בהריון! בני... - תרבות ובידור ...
‫יונית לוי ועידו רוזנבלום בהריון! בני... - תרבות ובידור ... from lookaside.fbsbx.com
יונית לוי ועידו רוזנבלום יחגגו בקרוב יום הולדת חודש ליורש העצר שלהם, אך הם עדיין מסרבים להסגיר את שמו. לצד קריירות טלוויזיה מצליחות בערוץ 2, לוי (40) ורוזנבלום (41) נשואים כבר 6 שנים ומנהלים חיי. מגישת המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2, יונית לוי, ובעלה, איש הטלוויזיה עידו רוזנבלום, נמצאים בראשיתו של הריון ראשון. בדצמבר 2002 החלה לוי להגיש את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2. אנחנו רואים אותה בכל ערב על המסך ואת בן הזוג רוזנבלום בכל פעם שמונית הכסף עולה על המרקע. יונית לוי ועידו רוזנבלום עוברים דירה. יונית לוי ועידו רוזנבלום יוצאים מבית החולים. אז איך הכרתי את יונית לוי, ומה נכתב בסמסים הרומנטיים:

סלבס תפס את רוזנבלום מגיע לביתו החדש ביחד עם בנו החמוד, יהונתן.

סלבס תפס את רוזנבלום מגיע לביתו החדש ביחד עם בנו החמוד, יהונתן. בואו לראות מה החברים מאחלים לזוג הלוהט. לוי, שידועה כאחת שלא מאוד מחבבת את הפלאשים, צעדה במהירות אל תוך המועדון בשמלת מיני קצרה, שהשכיחה לכמה רגעים את דימוי מלכת הקרח. לוי ועידו רוזנבלום נחשבים לאחד הזוגות המסקרנים והיציבים ביותר בביצה. אחד הזוגות המדוברים ביותר בתעשיית הבידור הישראלית הודיעו אמש (שני) על החלטתם להינשא זה לזו. לאחר שזכה רוזנבלום בתשובה חיובית, כינסו השניים בשעות הערב את חבריהם הקרובים. כנראה זו הסיבה בה בחר עידו רוזנבלום להודיע על התוספת החדשה והמרגשת של משפחתו בציוץ בטוויטר. הבאים בתור הם בני הזוג יונית לוי ועידו רוזנבלום, השניים החליטו להתחתן בסתר ולא נתנו לנו להציץ אפילו לרגע שבירת הכוס. כל אחד מאיתנו היה רוצה להיות זבוב על הקיר באירוע החגיגי של השניים. שנתיים אחרי לידת בנה הראשון, יצאו יונית לוי ועידו רוזנבלום מבית החולים מאיר בכפר סבא עם תוספת למשפחתם שהתרחבה לא מזמן. השבוע ערך רוזנבלום מסיבת רווקים פרטית בווילה בשמריהו ונפרד סופית מחיי הרווקות. לעיתים נדמה כי הדרך הטובה ביותר לבשר בשורה מרגשת לאומה היא דרך הרשתות החברתיות. יונית לוי קיבלה הצעה מרגשת ביום ההולדת שלה ומיד הסכימה.

יונית לוי ועידו רוזנבלום מצפים לילד ראשון וכן זהו בן יונית לוי. יונית לוי ועידו רוזנבלום מצפים לילד ראשון וכן זהו בן.

Posting Komentar

0 Komentar